Horské elektrokolo e-Atland-M510- 9.8-L
Kód: 35363/18 35363/20 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Parametry
Modelový rok | 2 024 |
Určeno pro | muže |
Výběr dle výšky postavy | 160-175 cm |
Velikost rámu | 18" |
Velikost kol | 27,5" |
Umístnění motoru | středový |
Motor | Bafang M510 |
Výkon motoru | 95 Nm |
Kapacita baterie | 25 Ah |
Umístění baterie | plně integrovaná |
Dojezd | až 200 km |
Materiál rámu | hliník |
Baterie: | LG Li-Ion 36V / 900 Wh (25 Ah) |
---|---|
Dojezd: | až 200 km |
Nabíječka: | Rychlá 4A |
Typ ovládání: | LCD displej |
Typ elektrokola: | Horské s pevným rámem |
Typ pohonu: | Bafang |
Typ motoru: | Středový |
Velikost kol: | 27,5" |
Modelový rok: | 2024 |
Určeno pro: | Muže |
Rám: | Alu 6061 |
Vidlice: | ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice |
Kliky: | SRAM X-SYNC 2 38Z / BAFANG 170 mm |
Přehazovačka: | SRAM SX Eagle, 12 rychlostí |
Počet převodů: | 12 |
Řazení: | SRAM SX Eagle |
Kazeta: | SRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z |
Řetěz: | SRAM Eagle SX 12s |
Ráfky: | CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm |
Pláště: | SCHWALBE Smart Sam 27,5 x 2,35 |
Náboje: | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D |
Brzdy: | SHIMANO Deore BR-MT410 nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm / 160 mm |
Brzdové páky: | Shimano nebo Sram |
Představec: | CRUSSIS Al, 60 mm, pevný |
Hlavové složení: | Semi 1 1/8 |
Sedlo: | Selle ROYAL |
Sedlovka: | CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm |
Pedály: | WELLGO, alu s odrazkou |
Typ kategorie: | Jízdní kola |
Elektromotor BAFANG M510 je supervýkonný středový motor o nominálním výkonu 250 W (max 750 W). Bafang M510 skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou. Točivý moment středového motoru Bafang M510 je až 95 Nm. Nízkou hmotností 2,9 kg stojí uhlíkové pouzdro motoru.
Elektrokola vybavená motorem Bafang M510 spolehlivě podají sportovní výkon i v tom nejnáročnějším terénu.
Středový elektromotor Bafang M510 je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při šlapání do pedálů vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny elektrokol v Crussis docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.